Vuosikirja

Bernhardinkoirien vuosikirja sisältää edellisen vuoden rekisteröinnit, syntyneet pentueet, HD- ja ED- kuvaustulokset, näyttelytulokset ja arvostelut, luonnetestitulokset, TOKO- ja agilitytulokset, tilastoja jne.

Vuosikirjan toimitus

Katariina Vahvelainen
Praavantie 50, 99100 II
s-posti: katariina.vahvelainen@berner.fi

Kuvien lähettäminen vuosikirjaan

Vuosikirjaan toivotaan runsaasti kuvia elävöittämään asiapitoista sisältöä. Kuvat lähetetään vuosikirjan toimitukseen mieluiten sähköisessä muodossa  (jpg tai gif) s-postitse, mutta kuvia voi lähettää myös paperikuvina postitse (kuva palautetaan, mikäli mukana on palautusosoitteella ja riittävällä postimerkillä varustettu palautuskuori).

Ilmoitathan kuvaa lähettäessäsi selkeästi, että se on tarkoitus julkaista vuosikirjassa. Laita kuvan mukaan myös tarvittavat tiedot eli koiran virallinen nimi ja tittelit sekä kuvaaja/kuvan oikeuksien haltija. Kuvan lähettäessäsi hyväksyt sen, että toimitus voi tarvittaessa rajata kuvaa.

Vuosikirja tullaan julkaisemaan yhdistyksen kotisivuilla PDF -tiedostona, jonka jokainen voi ilmaisesti ladata omalle koneelleen.

Yhdistyksen tarvikemyynnistä voi tiedustella vanhoja vuosikirjoja (1983 - 2010).

Pdf-tiedostojen avaamiseksi koneelle on oltava asennettuna Adobe Acrobat Reader -ohjelma. Ellei sinulla jo ole Acrobat Reader -lukuohjelmaa, voit ladata sen ilmaiseksi Adobelta (ulkoinen linkki).