Jalostustarkastustilaisuus Klaukkalassa 26 -27.1.2019

VIRALLISEN KÄYTTÄYTYMISEN JA ULKOMUODON
JALOSTUSTARKASTUSTILAISUUDEN 26. - 27.1.2019

Paikka: Klaukkala (Kenneliiton koulutustila), Lahnuksentie 215, 01840 Klaukkala

Bernhardinkoirayhdistys järjestää jalostustarkastuksen yhteistyössä Suomen Landseeryhdistyksen kanssa tammikuussa. Tapahtuma järjestetään SKL:n koulutustilassa osoitteessa Lahnuksentie 215, Klaukkala. Paikalla on ilmainen pysäköinti.

Tarkastuksiin osallistuvan koiran tulee olla tunnistusmerkitty ja tapahtumassa noudatetaan SKL:n rokotusmääräyksiä. Ulkomuodon tarkastukseen osallistuvan koiran tulee olla täyttänyt 18 kk, käyttäytymisen tarkastukseen 24 kk. Tarkastukseen ei voi osallistua sairas koira, tai narttu alle 30 vrk ennen synnytystä tai alle 75 vrk synnytyksen jälkeen.

Jalostustarkastukset ovat SKLn virallisia arviointeja ja tulokset tallennetaan koiran tietoihin jalostustietojärjestelmään.

Ulkomuodon jalostustarkastajana toimii Taina Nygård. Käyttäytymisen jalostustarkastajina toimivat Satu Repo ja Maaret Tapio/Susanna Visapää.

Molempiin tarkastuksiin otetaan 10 koiraa/päivä ja bernhardinkoirat ovat etusijalla lauantaille. Jos oman rodun etusijapäivä ei sovi sinulle, kannattaa tiedustella mahdollisuutta toiselle päivälle.

Jalostustarkastusten hinnat Bernhardinkoirayhdistyksen jäsenille ovat:
Ulkomuoto 35 € ja käyttäytyminen 40 €, TAI molemmat yhteensä 70 €/koira.
Hinnat ei-jäsenille ovat 45 €/osio.
Hinta sisältää kahvitarjoilun, mahdollisuus myös ostaa pientä purtavaa edullisesti
(huom. vain käteismaksu).

Ilmoittautuminen:
Varaa ensin paikkasi sähköpostitse satumaaritrepo@gmail.com, saat paluupostissa tiedon mukaan mahtumisesta ja maksutiedot. HUOM! Tämän jälkeen vahvistat paikkasi lähettämällä maksukuitin tarkastusmaksusta.

Viimeinen ilmoittautumispäivä 6.1.2019!

Tiedustelut