Pentuvälitys

Bernhardinkoirayhdistyksen pentuvälitys välittää tiedot niistä pentueista, jotka täyttävät jalostusohjesäännön vaatimukset. Pentueen kasvattajan tulee olla Bernhardinkoirayhdistys ry:n jäsen.

Pentuvälitykseen ilmoitetuista astutuksista ja pentueista sekä aikuisista, uutta kotia etsivistä bernhardinkoirista saa tietoa yhdistyksen pentuvälittäjän kautta puhelimitse tai sähköpostitse.

Lisäksi kasvattajan niin halutessa pentuvälitykseen ilmoitetuista astutuksista ja myynnissä olevista pennuista julkaistaan ilmoitukset Bernhardinkoirayhdistys ry:n Internet-sivuilla sekä Bernhardinkoira-jäsenlehdessä. Mainitse asiasta pentuvälittäjälle halutessasi ilmoituksen yhdistyksen jäsenlehteen.

Tutustu alla oleviin ohjeisiin:

Pentuvälityksen ohjeet kasvattajalle

Pentuvälittäjä

Kaisa Tahkio
KANGASALA
​050343359
bkpentu@gmail.com

HUOM!

Kasvattajat, muistattehan uusia ilmoituksenne kuukauden välein pentuvälittäjälle! Ilmoittakaa myös mikäli haluatte poistaa ilmoituksenne välityksestä.

Internetissä olevien välitystietojen jatkoilmoitukset tai poistopyynnöt ilmoitettava myös nettisivujen ylläpitäjälle s-postitse.