Liity jäseneksi & jäsenyys

Yhdistyksen jäsenenä saat kotiisi neljä kertaa vuodessa ilmestyvän Bernhardinkoira-jäsenlehden. Jäsenenä voit vaikuttaa yhdistyksen ja rodun asioihin yleiskokouksessa. Jäsenien toivotaan myös kirjoittavan jäsenlehteen juttuja sekä olevan pienelläkin panoksella mukana järjestämässä eri tapahtumia. Yhdistyksen jäsenille on myös oma Facebook -sivusto, jossa kaikilla jäsenillä on mahdollisuus jakaa kuvia ja kuulumisia.

Yhdistyksellämme on uusi jäsensihteeri Annemari Auvinen.

Kaikki osoitteenmuutoksia sekä jäsenyyksiä koskeva posti tulee lähettää jäsensihteerille osoitteeseen: bky.jasensihteeri@gmail.com.

Mikäli lehden toimituksessa ilmenee ongelmia, otathan yhteyttä jäsensihteeriin.

Jäseneksi liittyminen

Mikäli haluat liittyä Bernhardinkoirayhdistyksen jäseneksi, täytä alla oleva liittymislomake. Lisäkysymyksissä ota yhteyttä jäsensihteeriin.

Annemari Auvinen
KORPILAHTI

bky.jasensihteeri@gmail.com

Jäsensihteeri lähettää sähköpostilla uudelle jäsenelle ohjeet jäsenmaksun maksamiseen.
Jäsenmaksun maksettuaan jäsen saa neljästi vuodessa
ilmestyvän Bernhardinkoiralehden (+ pari vanhaa lehteä).

Jäsenmaksut  2018

Jäsenmaksun eräpäivä on aina 28.2. Jos maksat myöhässä jäsenmaksusi, et saa enää seuraavaa lehteä (ykkösnumero).
Maaliskuun alussa hallitus katsoo eronneeksi ne jäsenet, jotka eivät ole maksaneet eräpäivään mennenssä jäsenmaksuaan.

Jos haluat kuitenkin maksaa jäsenmaksusi eräpäivän jälkeen, se aiheuttaa seuraavat toimenpiteet:
-olet ensin yhteydessä jäsensihteeriin, joka toimittaa tietosi hallituksen seuraavaan kokoukseen ja vasta kun sinut
on uudelleen hyväksytty yhdistyksen jäseneksi, tulet saamaan seuraavan lehden ja jäsenetuudet

Varsinainen jäsen30€
Perhejäsen15 € (jäsenlehti postitetaan vain varsinaiselle jäsenelle)
Pentuejäsen

15€ (Kasvattaja voi liittää pennun ostajan vuodeksi yhdistyksen jäseneksi pentuejäsenmaksulla)

LISÄÄ VIESTIKENTTÄÄN SEN HENKILÖN NIMI, KENEN JÄSENMAKSUA SUORITUS KOSKEE. ÄLÄ KÄYTÄ VIITENUMEROA, KIITOS!